tisdag 26 maj 2009

Hemma

Nu är jag hemma från stan. Provade lite tortyrredskap som kommer att behövas till studenten och balen. Och nej, det var inga skor. Hittade inte ett enda par som jag ville ha. Så jag får ta och ge mig ut på stan på antingen fredag efter begravningen eller på lördag. Men mest troligen på lördag.
Var ju även hos frisören idag. Blev helnöjd efter att jag varit där, om än att håret blev lite väl lockigt. Men har man naturliga lockar så har man, inget man egentligen kan göra åt... Blev lite uppklippt och urklippt men hon sparade på längden. Så nästa gång jag ska klippa mig så vet jag var och hos vem :)
Lockarna har rätat ut sig. Fanns fler tidigare...

Efter middagen ska jag förbi älsklingen så han får se hur håret blev. Han är nog lite nyfiken, men mest för att jag inte ska ha klippt mig kort (som jag gjorde för något år sen)

Men jag ska inte vara hos han nå länge, för jag måste räkna matte och förbereda mig på redovisningen på torsdag utav ett av mina historiaarbeten... Suck...

Aja... Ha en trevlig kväll ;)
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...