lördag 23 maj 2009

hos Simon

Skriver lite snabbt nu innan vi ska dra vidare hem till Malin :) Vet inte riktigt vad vi ska göra där, men med tanke på att det kommer vara minst 4 naturbrukare där så lär det bli lite väl spårat. Jag menar Tattung i somras? Stackars gäster hehe...
Hörde lite rykten att det blir kubb, tjejerna mot killarna. Och eftersom att jag kommer ha Malin på mitt lag så kommer vi att äga ut pojkarna. Malin kan det där med att kasta pinnar (A)
Så klart att kameran följer med. Har ju laddat batteriet och allt. Bilder kommer nog mest troligen upp imorgon, då jag vet hur länge man brukar vara hos Malin ;)
Ha en trevlig lördags kväll och ta det lugnt med vad du nu än ska göra...

Du glömmer väl inte bort att rösta på mig här? Du kan göra det varje dag ;) (A)

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...