fredag 8 maj 2009

Kubb hos Malin

Hellu. Har precis ätit middag. Blev den komplicerade maträtten pizza. Riktigt gott.
Sen så lyckades jag imponera på min historialärare idag med mina första världskrigs kunskaper. Har man tråkigt i Fällfors så har man ;)
Då jag kom in till stan träffade jag älsklingen. Vi + Tora gick till Frasses och åt lunch. Sedan gick jag och älsklingen till en smyckesbutik inne i Arkaden för att köpa födelsedagspresent till mig. Det blev en ring från Thomas Sabo. Tyvärr så hade de inte min storlek inne (har man smygfeta fingrar så har man), men de får hem den i början av vecka 22 :) Och nej, det är inte en förlovningsring, bara en vanlig ring. Fast det hade min pappa svårt att förstå, och speciellt efter att han fick reda på priset. Men som sagt, det är inte en förlovningsring...
Ni får se en bild då jag har hämtat ut den.

Senare ikväll ska jag hem till Malin för att spela kubb. Ska bli riktigt trevligt.
Hörs senare ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...