måndag 18 maj 2009

Måndag

Äntligen hemma, mätt och belåten. Är så psykat trött så det är inte sant. Funderar på att powernapa en stund nu. Men med tanke på imorse så är det kanske inte lämpligt... En stund för mig kan vara det allra mesta, drygt 4 timmar eller tio minuter. Helt oberäknig alltså.

Skolan har varit helt ok. Vi gick igenom vårt ekologiprov. Fick tydligen alla rätt. Där ser man. Så jag kan inte precis klaga ;)
Övriga dagen arbetade klassen med något papper om kretslopp. Var inte så farligt faktiskt och med tanke på att vi har prov om det på onsdag så gick det utmärkt :)
Under lunchen for jag, Angelica och Daniella och köpte glass. Riktigt gott blev det. Dock ingen B&J, men en god Magnum.

Efter lunch hade jag matteprov. Så klart att nästan hela provet var om det jag inte kunde. Men det gick ändå. Försökte lite grann på en del uppgifter, men de flesta förstod jag inget av. Men det kunde ha varit värre.

Nu ikväll ska jag skriva klart första historiaarbetet och sedan börja på nr 2. Tänkte bli klar innan onsdag så jag for njuta av långledigheten. Är ledig halv onsdag och hela torsdag, fredag. Härligt :)
Ska springa lite på stan med Jenna och förhoppningsvis Malin på onsdag. Tänkte kolla efter ett par skor till studenten och balen.
Btw, fick hem balklänningen idag. Mamma ska ta och hämta ut den (paketet står på henne).

Nu ska jag börja plugga. Bilder på klänningen kommer antingen upp ikväll eller imorgon :) Så det är bara att droppa förbi någon fler gång för att se om det finns nå bilder upplagda :)

1 kommentar:

  1. Haha ute i god tid med historiearbetena XD? Så var det för mig också, då jag typ hade 2 veckor kvar så hade jag fortfarande 2 arbeten kvar att skriva klart XD

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...