onsdag 13 maj 2009

Och priset för Sveriges mest förvirrade storasyster går till...

... Mig!
Jag satt på msn med älsklingen och blev trött så jag tänkte gå och vila. Men då var klockan tydligen kvart i tre och Maya skulle hämtas tre. Så jag fick lite panik, för jag var trött från idag (att inte ha ätit ordentligt på ett par dagar för att sedan stressa till skolan för att ha en redovisning är aldrig bra) och cyklade till hennes dagis för att hämta henne. Då jag kom fram var det ingen inne. Men sen kom det en vänlig förskolelärare som sa att Mayas avdelning var ute. jag förvirrade mig ut, hittade åt dem, men kunde inte se Maya. Då var det ett vänligt barn som kände igen mig, och ropade på Maya. Men jag såg hon aldrig och pratade/ropade på fel barn. Total förvirrad. Men till slut fick jag tag på rätt barn ;)

Nu därimot ska jag passa på och vila en stund.

1 kommentar:

  1. svar: tack så jättemkt för den här fina kommentaren/komplimangen! :) det fick mig att sken upp som en sol! jag blev super glad! :D

    Ha det bäst!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...