måndag 4 maj 2009

Projektarbete

Det går faktiskt riktigt bra att skriva ihop en projektarbetesrapport. Har en hel del kvar att skriva, men det mesta har jag hunnit med.
Tyvärr blir det inga bilder idag då jag lyckades glömma en sladd hemma som jag behövde. Har ju vant mig vid att endast behöva minneskortet och köra in den i minneskortläsaren. Men nu är det dags att vänja om sig.

Glömde berätta tidigare idag att jag har fått en orska till att längta till dels den 15 maj och dels till hösten. Idag lyckades mamma fixa konsertbiljetter till Green Day som spelar här i Sverige till hösten. Ska bli riktigt spännande. Och ska man på konsert måste man ju nästan kunna sjunga med (men bara nästan). Och nu i maj släpps deras nya album. Så det blir att nöta nu i sommar. Gah. Riktigt peppad är jag och min bror (som är ett enormt Green Day-fan) gråter nästan. Men bara nästan.

Nu ska jag fortsätta skriva klart. Hörs igen imorgon ;)

4 kommentarer:

  1. Tack så mkt ! Jodå, det är en del som sagt att den var bra faktiskt så jag skiter i de som klagar på kissie ^^ Men grejen är den att jag har skickat in bilder förr men aldrig blivit länkad så tänkte att jag verkligen måste göra något orginellt, och det funkade ju (A)

    SvaraRadera
  2. Vad kul med Green Day. Är inte så insatt i deras musik men det jag hört gillar jag skarpt.

    SvaraRadera
  3. Oj oj, nu har jag inte varit inne på din blogg på ett tag ser jag. Hjälp vad du har skrivit.
    Green day är väl ganska bra. Kul att du fått en biljett dit.

    SvaraRadera
  4. Svar till Maria: Haha jag försöker skriva så mycket som möjligt :) Tyvärr så har skolan gårr före den senaste tiden >.< det är mindre kul.
    Jo men jag är pepp på att fara :D
    Ni råkar inte behöva ett par degus ;)?

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...