onsdag 27 maj 2009

Regnet det bara öser ner...

Jag löste problemen med matteprovet imorse. Har suttit och knåpat med det under dagen. Så det funkade.
Sen att det regnade hela dagen (nästan) och att vissa av grupperna (killarna i slutet...) var griniga gjorde det inte precis bättre.
Hade lite mer att gnata över, men det orkar jag faktiskt inte ta upp.
Men jag kan ta upp en rolig sak. Jag har VG i Engelska B, men det kan bli ett MVG. Bara en sådan sak :)

Nu ska jag förbereda min redovisning som jag ska ha imorgon. Måst ese vilka bilder jag ska skriva ut + ett fuskpapper att ha med. Vill göra en sådan bra redovisning som möjligt som inte tar allt för lång tid.

Ha en trevlig kväll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...