fredag 5 juni 2009

Balen + studenten

Till veckan så är det min sista vecka i gymnasiet. Shiet vad tiden har gått fort.

Min skola är lite speciel (no shiet?!?), så under hela nästa vecka är det inte en enda lektion utan bara en massa skoj och lek. På måndag skulle vi göra något utomhus, på tisdag ska alla klasserna hitta på något var för sig med sina mentorer. Min klass tror jag ska fara och skjuta lerduvor och fika. Och med tanke på att det är balen på kvällen så lär jag lyckas med något så jag ser totalt misshandlad ut... På kvällen var det som sagt balen som jag och älsklingen ska fara på. Allt är fixat utom hur vi ska åka dit. Jörgen tycker att våran Previa duger fin fint, men det tycker inte jag. Previor är inte riktigt balbil...

På onsdagen har jag för mig att vi skulle ha några tävlingar mot lärarna. Och på torsdagen är det en viktig dag, nämligen min student. Längtar fram tills dess som fan. Hoppas vi får bra väder, är inte så förtjust i att frysa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...