torsdag 25 juni 2009

Färg

Jag vet inte med dig, men då jag har varit och badat så känner jag mig väldigt ofräsch då jag kommer hem. Då jag duschade märkte jag att jag visst fått lite färg, men då man var lysande vit från början så var det ju inte så konstigt om jag fått lite färg ;) Har blivit jättefräknig om näsan och armarna.

Håller på att packa. Ska fara till älsklingen tills på lördag :) Var ett tag sen jag var där ;) Datorn behöver jag inte ha med mig, kan låna älsklingens då jag ska blogga eller föra över bilder. Så var beredd på många kattbilder ;)


Btw, får se hur jag gör med skorna, för det var verkligen inte bekvämt vid tårna....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...