onsdag 3 juni 2009

Hemma från Norge

Vi hade världesn jäkla otur med vädret. Det blåste jäkel och regnade. Men det var trevligt ändå :) Fick inte så mycket fisk, men det gör inte så mycket ;) Bilder kommer ut imorgon.

Imorgon så är det bara en vecka kvar tills eländet, nejmen skolan menar jag ;) Sen så är det studentbalen på tisdag :) Ska bli trevligt. Om jag lyckas lista ut hur jag ska åka dit ;)

Imorgon så är det bara halvdag. Så då hade jag tänkt träffa älsklingen på stan för att hämta lite saker. Dels är min ring äntligen här (en vecka senare...) och sen så släpps The Sims 3 imorgon. Och det måste jag ju fara och hämta ut ;)

Nejmen nu måste jag tyvärr sticka. Måste göra det där provet nu, sen så ska jag sova. Har sovit sjukt dåligt de senaste nätterna + att jag inte sov något i bilen påväg hem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...