söndag 14 juni 2009

Hemma från Simons stuga

Kom hem från Simons stuga vid fem tiden. Har satt igång en tvätt och vikit en, letat efter plånbken (fortfarande försvunnen...) och nu håller jag på att ladda upp bilder från i helgen. Blev lite väl många bilder tror jag, är upp i nästan 400 bilder... Lägger upp ett par st senare.
Helgen har varit trevlig. Vi har spelat kort, klyvt ved och staplat eländet. Är myggbiten på benen, armarna och fötterna och har träningsvärk i benen och ryggen. Men det gör ingenting :)
Imorgon ska jag på stan med Malin och Emma, men jag måste som sagt hitta åt plånboken innan dess. Vid tre-tiden ska jag ta bussen till Fällfors och vara där under veckan. Ska hjälpa till att tapetsera i farmor och farfars hus. Två rum ska vara klara innan torsdag....

Nu ska jag ta och leta reda på plånboken... Kommer inte på var den kan vara...

Update: Min mamma är ju för underbar. Hon hittade den :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...