onsdag 24 juni 2009

Hemma igen

Förlåt för att det inte blev något inlägg innan jag drog in till stan, men jag verkar inte kunna klockan för vid tolv (fortfarande inte klar) så tänkte jag att jag hade gott om tid på mig innan jag skulle vara inne i stan. Men det hade jag ju inte. Så håret fick bli luft/soltorkat påväg in till stan. Men det gjorde inget.
Jag och Malin sprang omkring på stan som ett par yra höns. Men shit vad trevligt jag hade :) Blev en sjujäkla massa shopping XD Men jag blev helnöjd med allt :)

Nu ska jag göra mig iordning för bion :) Skriver mer imorgon om filmen och bilder från idag :) Ha en trevlig kväll ;)

1 kommentar:

  1. Sv. Bra att veta, ska kolla lite ;)

    Men gud så roligt med shopping! Nu blev jag också shoppingsugen ;)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...