lördag 20 juni 2009

Nu ger jag upp...

Jag hade hittat en jätte fin skjort-tunika hos Ellos som jag tänkte beställa hem. Sen att det tog typ en timma för att allt skulle börja fungera blev bara drygt. Sen att allt blev bara fel var bara jobbigt. Nu ger jag upp med den hemsidan och letar reda på kläder på något annat ställe. Tips?
Har inte hänt så mycket idag, där av den dåliga uppdateringen.
Sov hos älsklingen igår och där har jag varit typ hela dagen. Igår var riktigt trevligt. Tyvärr for Jenna, vilket inte gjorde mig något hade supertervligt med pojkarna ;)

Nu ska jag se om någon annan sida att beställa ifrån, eller i alla fall se.


Bilder från idag:
Tacos till middag hos älsklingen :)
Provade en Chiquita smoothie, hallon granatäpple. Riktigt god :)
Blev lite jordgubbar idag med. Dock inte lika sura som de jag åt igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...