måndag 22 juni 2009

Ny shopp-vän sökes!

Jag vet inte med dig, men jag bara älskar då man planerar att träffa en person en viss tid och den personen dyker inte upp för att denne inte gick och lade sig förrän 3 på morgonen och inte sovit mer än 2-3 timmar de senaste 40 timmarna och meddelar inte mig att denne inte är på stan på utsatt tid, utan jag får ringa då jag redan är där och har stressat mig dit och fråga var hon är. Ahh... Sådant är alltid lika kul när det händer. Men kanske inte tre gånger. På samma dag. Dock med två olika personer men ändå. Av någon udda anledning så känner jag mig inte särskilt uppskattad eller prioriterad utav mina närmaste. Turligt nog har jag en mamma som i alla fall ställer upp och en pojkvän som väntar på mig med film och choklad (jag har tränat han väl ;) ). Så min dag har inte sugit helt och hållet. Tack <3
Jag hade bilder från idag som jag tänkt ladda upp, men Blogger krånglar, så det blev inget av det...
Nu ska jag dra till älsklingen för att bara umgås. Hörs kanske senare, annars imorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...