fredag 5 juni 2009

Oslo here I come!

Jag vet att det är liite tidigt att prata om, men mamma har blivit erbjuden jobb i Norge och då närmare bestämt Oslo. Och jag vet att jag är 'vuxen' men jag kommer nog att flytta med :) Jag kommer ju hur som haver att flytta från Skellefteå snart, så varför inte göra det redan nu? Dock så börjar hon inte (om hon tar jobbet) förrän den 1a augusti, så jag kommer att spendera hela sommaren i Skellefteå.

Idga har jag verkligen inte gjort så mycket. Har kämpat iprincip hela dagen med att försöka lista ut hur The Sims 3 fungerar, går verkligen inte bra för mig.
Ikväll blir det nog att spendera hemma. Funderar på att se Twilight på projektorn. Fick världens sug igår efter att jag sett reprisen av MTV Music Awards 2009. Twilight vann ju var och varannan kategori och Robert blev lite mobbad utav de flesta (bästa var Jim Carrey ;) )

Nu är det middag. Vi hörs senare :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...