söndag 21 juni 2009

Packdags

God dag bloggen. Jag har tagit en pause ifrån städandet, ska snart börja packa inför Norgeflytten. Längtar sjukt mycket. Dock så är jag lite nervös inför flytten, allt blir ju nytt. Sen att jag inte riktigt har listat ut språket är en annan sak. Haha. Jag vet, norska är inte det svåraste språket att lära sig. Men det låter så kul när de pratar :) Men jag längtar verkligen till jag flyttar från Skellefteå.
Jag ska försöka få med mig så lite som möjligt och nu när jag ska rensa bland sakerna ska jag vara duktig och verkligen katsa/skänka bort det jag inte behöver.

Nä nu ska jag gå innan jag blir fast vid datorn för länge ;)
Ha en trevlig dag (här skiner solen, men jag orkar inte gå ut)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...