söndag 21 juni 2009

Privileged

Det är tur att det finns vissa tv-program som man vill se på, hur ska man annars hålla reda på dagarna under sommaren? Eller är det bara för mig alla dagar flyter ihop?
Hur som helst så har jag (som vanligt) lite små problem.
1. Kanal 5 fungerar inte (hos mig iaf) och Privileged börjar klockan 19:00
2. Jag ska på stan imorgon men handväskan jag vill ha rymmer varken min kamera eller passar till kläderna jag hade tänkt att ha på mig. Men eftersom att jag ska träffa på pappa, farmor och farfar så blir det nog kameraväskan trots allt (så de ser att jag använder den, vilket jag gör, ibland).

Det kunde ha varit en värre kameraväska. Den här kommer ifrån Golla.

En alldeles alldeles underbar kamera :)

Jag fick av pappa, farmor och farfar en Nikn D5000, ett till objektiv (den där med tratten), en extra blixt, en kameraväska till Nikonen (ja den är rosa på insidan) en liten röd väska till min Olympus och ett UV-filter

Alla djur jag hade hängandes runt halsen + kameran gjorde mig aningens framåttung (som om jag inte redan var det från början)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...