torsdag 4 juni 2009

The Sims 3


Ni kan ju gissa hur pepp jag var imorse på att fara hem igen eller iallafall vänta tills stan öppnat ;) Så fort jag kommit in till stan stressade jag in på Game för att hämta ut mitt bokade ex av The Sims 3. Whoho. Det följde med ett usb-minne ifrom av den där gröna kristallen. Jävla oflyt att man går ut nästa vecka och inte har något egentligt behov av den... Men något måste jag ju kmma på ;)
Efter att spelet var uthämtat och jag studsade runt på små rosa moln :] så gick jag, älsklingen och en tjej från skolan till smyckesbutiken för att hämta min ring som äntligen har kommit. Helt underbart.
Sen när jag och älsklingen skulle fara hem for han förbi Game igen och köpte en Raving Rabbid figur till mig. Lite väldigt nördigt jag vet, men jag kan inte låta bli att älska de små kaninerna :)

Nu ska jag dra hem till älsklingen för att spela lite mer ikväll. Får se om han får igen datorn, men det tror jag inte ;)
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Blir bara så glad när jag ser andra Sims-nördar på nätet ;-) Själv fick jag "nästan" spelet, gick i taket för att det ju var så dyrt så jag vägrade låta särbon köpa det åt mig, ensamma morsor lägger inte ut de slantarna på ett spel liksom, inte när man är 40+ (hjälp!! har jag blivit så gammal redan....suck)

    Mitt substitut nuförtiden är Second Life, gratis, väldigt bra grafik och tanken där är väl att man ska interagera med andra också, fast jag springer mest omkring o "shoppar" kläder o danser och hår och sånt. Har inte orkat med att skaffa mig nåt jobb så jag tjänar pengar dock, då hade jag ju kunnat köpa mig ett boende och fått den delen av Sims också, inredningen osv...

    Så har du vettig uppkoppling, datorn måste ju vara helt ok om den fixar med trean, så kliv in på secondlife.com o kolla lite vet jag, fixar inte att byta ner mig, både grafikmässigt och ja, spelmässigt till sims 2 ivf och jag vill nog nästan inte veta om trean är lika bra som sl för då storknar jag väl :-(

    Ha det bäst och en flytt till Norge, kan ju vara riktigt kul faktiskt!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...