söndag 7 juni 2009

Staan

Jag måste erkänna en sak, jag är sämst på matte. Eller inte riktigt, jag hade bara missat ett par siffror... Jag visste att jag skulle ha minst 300 kr kvar på kortet, men jag fick inte ut något. Men efter många omräkningar så insåg jag att jag för det första glömt att räkna med middagen på min födelsedag och för det andra att folk är skyldig mig pengar. Så jag har de där 300 kr, bara inte just nu. Så det sög rejält. Turligt nog hade jag sällskap av Emma och älsklingen. Så dagen blev ju inte helt förstörd.
Efter att jag muttrat ett tag på stan for vi till Max för att äta lunch (bilder kommer upp sen). Efter lunchen cyklade vi tillbaka hem till dem. Där blev det lite Sims-spelande (A) och sen middag. Men nu är jag hemma, sett sista avsnittet av Gossip Girl för den här säsongen och gör bara allmänt ingenting.

Blir en tidig kväll, jag säger nog god natt redan nu ;) Glöm dock inte bort att komma tillbaka senare ikväll för att se bilderna från idag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...