tisdag 9 juni 2009

Stan/balen

Jag har varit väldigt stressad den senaste tiden, och då speciellt inför balen. Sket sig totalt med bilen, men turligt nog finns det en älskling(s pappa) som kanske löser lite problem :)
Kom hem för en stund sen från stan. Hade som sagt klassdag idag, så vi sköt lite på förmiddagen sen for vi in till stan för att fika. Efter fikat gick jag in till stan för att träffa Malin och köpa lite småsaker till balen. Trode inte jag hade så mycket pengar, men jag hade tydligen fått från skatten, så jag kände mig lite riik ;) Då blev det lite mer än vad jag tänkte :P Köpte ett par strumpbyxor till ikväll, ett par leggings till torsdag, en mascara, eyeliner, studentnallar till Jenna och Malin, diadem och hårnålar. Lite smått och gott helt enkelt ;)

Ska snart börja göra iordning håret för ikväll. Har ingen aning om hur det ska vara, men det blir nog bra :)
Lägger upp bilder imorgon från balen ;) Håll tummen för mig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...