fredag 24 juli 2009

Akershus fästning

Jag vet, jag gör inte de mest roliga sakerna om dagarna (kanske), men jag tycke då att de är kul, så då får ni härda ;) Idag så blir det fint väder, vilket innebär att vi ska fara till Akershusfästning, en gammal medeltida borg och mest troligen kommer vi att picknicka där också. Och eftersom att det är sämst bilder på google av fästningen (hade tänkt ge er en sneakpeak på var jag ska) så får ni vänta tills jag kommer hem igen. För ja, min kamera ska med.

Nu ska jag hoppa in i duschen och bli ren och fin. Måste fundera ut vad jag ska ha på mig idag, det är soligt ute (och ska tydligen vara det hela dagen) så det får inte vara för varmt, men samtidigt ska vi vara vid vattnet och vädret lär ändras, så inget för kallt heller. Tur att jag har min stora garderob, så det löser sig nog. Men nej, de flesta av mina kläder, skor, väskor är hos pappa i Fällfors, annars hade jag ju varit tvungen att få ett rum till de ;)

Ha en trevlig dag :) Bilder från idag och igår kommer upp senare idag. Ha det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...