fredag 31 juli 2009

Being emo is hard, let's go shopping instead

God morgon på dig som läser.
Det är grått, mulet och regnigt idag, så ingen här hemma är pigg. Alls. Mamma gick till och med och lade sig igen. So sad.
Funder på att gå och sparka liv i min syster snart. Vi ska som sagt på stan idag. Antingen tar vi oss dit för fots (det är inte så långt till centrum), buss eller pratar med Jörgen. Men mest troligen blir det det första alternativet. Fast Johanna kommer att vilja ta bussen (hon är lite lat ja).
Men innan dess så ska jag nog ockupera duschen innan henne. Så jag får gotto m tid på mig att göra mig klar. Men innan dess frukost.

Vi hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...