söndag 5 juli 2009

Filmmys

För tillfället är det pause i filmen jag och min syster ser på kanal 3; Wimbeldon. Riktigt bra film faktiskt. Även fast jag egentligen inte är så mycket för sportfilmer.


I veckan kommer det att bli lugnt och skönt hemma hos mig. Mamma, Jörgen, Maya och Tina ska dra ner till Oslo för att skriva på lite papper inför flytten och Tina ville se sig lite om i hennes nya hemstad. Sen så ska mina andra småsyskon hem till pappa i Fällfors. Så jag kommer att vara helt själv i hela lägenheten från tisdag tills på fredag (?). Mysigt värre. Men då kommer jag ägna 1-2 dagar endast på packning. För det behöver jag. Men om jag är riktigt effektiv tar det bara en dag.


Nu börjar filmen om igen. Vi hörs senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...