tisdag 28 juli 2009

Gaaaah

Jag måste på stan snart igen och springa i tamef*n alla butiker vi var in på idag. Ni minns koftan jag hittade inne på Bennetton för 649 kr? Jag har hittat en likadan för 149 kr. Och jag vet inte med dig, men 500 kr skillnad är väldigt mycket. Och den var ju så fin :] Men jag kan bara inte komma på var i hela friden jag såg den någonstans. Dumma mig.
Sen så skulle jag behöva ett par vanliga hela och rena skor. mina vita (grå/bruna/smutsiga) tygskor är kanske inte i bästa skicket om man säger så. Och jag vill ha hela rena skr då jag ska på arbetsintervju eller gå på stan. Ska nog tvätta upp de vita, men jag kommer ändå behöva ett par lite finare skor.

Nu ska vi fortsätta se Jackass Marathon på MTV och sen bli det att sova. Imorgon får ni lite bilder från området där vi bor. So stay tuned ;)

1 kommentar:

  1. Vad roligt med shopping! Hopas du hittade koftan också!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...