onsdag 8 juli 2009

God natt

Jag känner mig faktiskt rikigt stolt. Jag har sökt mitt första jobb. I en butik som säljer barnkläder. Men jag lovar; Jag duger inte bara som ett butiksbiträde som en tjej i min klass sa (har jag nämnt att vi var 2 st? Svårt och lista ut vem det är som har sagt det ;) ). Men det är ett jobb jag är bra på, så just nu duger det alldeles utmärkt. Helst av allt hade det varit kul att kunna leva på bloggen som till exempel Kenza eller Blondinbella. Men nu är jag en helt vanlig person och ett vanligt jobb är ett tvång (no shit). Nu spårar jag lite. Ursäkta.

Jag ska fara hem till min älskling nu och hjälpa han med sitt CV och personliga brev för att det ska bli bättre.

Så nu säger jag god natt till er och jag skriver imorgon då jag har tid. Ska packa hela dagen. God natt

3 kommentarer:

  1. Jag hatar censur, hur ska vi vanligt folk veta vem fan den där tjejen är XD?? Och btw, jag borde smiska dig för att du svarar på mina kommentarer genom att kommentera min blogg !

    SvaraRadera
  2. Bra där! Stå på dig och låt ingen annan berätta vad DU är bra och inte bra på. Du är bra på det du själv tycker och det du själv tycker är roligt. Sen finns det alltid plats för förbättringar så lyssna på andras tips och råd, men gör de till din egen stil.

    Hoppas du får jobbet! Kramar

    SvaraRadera
  3. ahaa, jag fattade lite fel, trodde hon INTE tyckte du passade som butiksbiträde. Men hur som är hon en dålig person som tydligen måste klanka ner på andra för att få sig själv att må bättre.

    Jag tycker iallafall att butiksbiträde är bland det roligaste man kan vara, sen finns det ju genom det massor med sätt att klättra högre upp i karriären.

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...