fredag 10 juli 2009

Hemma igen

God kväll bloggen. Nu är jag hemma igen från att ha spenderat dagen hemma hos Simon i Skelleftehamn. Hade det supertrevligt där. Jag hjälpte Simon med att städa, rensa bland hans saker och packa de saker han ska ha med till Norge. Flytten är ju nu till veckan och ni kan inte ana hur kul det ska bli att flytta. Längtar verkligen.
I helgen blir det att städa och hjälpa till att packa. Och söka jobb såklart. Det är det jag ska ägna min helg till, att söka jobb. Så om ni har något tips om ett jobb i Oslo, hör av er antingen via min mejl (chrissie.blogg@hotmail.com) eller bara lämna en kommentar i ett inlägg.

Ha en trevlig kväll.

3 kommentarer:

  1. Prostituerad är ju alltid ett alternativ >_<

    Å svarar du på min kommentar genom att kommenterar min blogg igen så kommer jag att slå dig hårt å skoningslöst !

    SvaraRadera
  2. Tänkte bara tipsa dej om dirty weekend som dragit igång på The Strange bakery ikväll..Smaskiga recept mellan 18-23 fredag till söndag varje helg.

    SvaraRadera
  3. Svar till Thelema: Men det finns väl ändå ingen svarsknapp här soim jag har missat :O Men nej, hora är inget jobb jag vill ha xD

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...