torsdag 16 juli 2009

I Norge

Woho. Min första uppdatering ifrån Norge. Jag vet att ni har saknat mig och jag har saknat er. Sitter och trycker i ett hörn på våran altan, det enda hörnet med skugga och oskyddat trådlöst (hehe). Tyvärr har vi inte med oss routern så vi kan inte skaffa eget internet än.

Resan hit gick faktiskt riktigt bra. Var bara sjukt drygt att sitta still så pass länge. Roligare saker finns det ju att göra.

Tyvärr så tror jag inte att internetet pallar ladda upp bilder, så alla bilder som jag tagit får ni se nästa vecka ;)

Hur är allt i Sverige?

2 kommentarer:

  1. Ungefär som du lämnade det >_<

    SvaraRadera
  2. Svar till Thelema: Vad trist :O är du vid datorn så loggar du in på msn nu xD

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...