lördag 11 juli 2009

Igelkottar







Vi fick besök utav två små, söta igelkottar ikväll. De var extremt förtjusta i banan, den ena åt väldigt mycket medans den andra stod och fräste åt mig. Efter ett tag började även den som åt att bli lite grinig. Den verkade inte uppskatta att bli fotad medans den åt. Bilderna är inte redigerade något, m man bortser från beskärningen och att jag skrivit dit text. Klicka på dem för att göra de större, och sen är det bara att backa för att komma tillbaka till bloggen.
Nu passar jag på att säga god natt. Skriver mer imorgon.

4 kommentarer:

  1. Sv. Åh då kanske jag borde gå på Ur&Penn och kolla in versionerna de har där. Blev så himla förtjust i halsbanden. Tyckte dessutom att de från cocoo var lite väl dyra :S

    Okej, hehe jaaa men man får väl ge det lite tid innan man kan avgöra om man trivs också ;) Är det en fin stad? :)

    SvaraRadera
  2. Jävla onskefulla djur det där :O

    Vi brukar typ ha 8 kottar på våran tomt >_<

    SvaraRadera
  3. Svar till Thelema: Nejdå, inte alls. Kolla på bilden längst upp till vänster och bilden nedanför den. Det där är inte alls ondska ;)

    Vårat rekord är två st tror jag. De har slutat vara här efter att Maya och Linnea låste in en av dem i ett plasthus och en annan sprang in i våran lägenhet...

    SvaraRadera
  4. Riktigt söta igelkottar :)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...