måndag 27 juli 2009

Jag vill också

Nu kommer jag låta som världens härmapa, men jag vill också byta färg som Blondinbella har gjort. Då jag färgade håret för någon vecka sedan så var färgen exakt samma som jag hade innan. Onödigt, jag vet, men håret blev glansigare och finare efter det.
Men nu vill jag inte göra som Bella och bli brunett utan jag skulle hellre vilja bli lätt rödhårig, inte galet rött utan lagomt, mer naturligt.
Fast nu har jag kämpat sedan ettan på gymnasiet med att få tillbaka min naturligt blonda färg att det känns onödigt att färga om det redan nu. Men vi får se hur jag gör senare.

Älsklingen har lånat min laptop för att söka jobb så jag har lånat mammas laptop.

Nu ska jag också ta och söka jobb så att vi kan börja leta lägenhet.

Ha en trevlig måndag ;)

2 kommentarer:

  1. kom in och skriv vad du har gjort idag och du kan vinna en länkning till din blogg :)

    SvaraRadera
  2. Rätt gissat! Mina barn är 75 % finska. Men kläderna på bilderna är för stora för en nyfödd! :)



    Det värsta med färgning av hår, är att den där glansen försvinner ganska omgående. Först är det en överdriven glans (man ser att det är färgat) och sedan tappar all färgning sin glans tyvärr. =/

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...