tisdag 28 juli 2009

Oh my

Herrejisses. Jag och Simon gick som sagt in till stan vid kvart i ett för att möta Martine. Hon var jättetrevlig och jättesöt. Så det var trevligt och träffa henne. Vi ska träffa henne någon mer gång snart för att gå på bio. Ska bli trevligt :)
Jag har växlat in alla mina svenska pengar mot norska. Kändes lite sorligt att jag fick mindre norska än svenska som jag växlade in. Men så går det då norska kronan är värd mer än den svenska.

Tog två bilder idag, men ingen blev bra nog för att bli upplatgt.

Se vid fem började jag och Simon gå hem och Martine tog tåget tillbaka hem. Så vi hade gått nästan konstant från kvart i ett till då vi km hem xD

Nu ska jag söka jobb ;) Ha det.

2 kommentarer:

  1. så går det när mn flytta till norreland ;)

    SvaraRadera
  2. Svar till lisa jw: Haha j ;( men då åfr jag ju roligare butiker också ;)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...