torsdag 16 juli 2009

Resan ner till Norge


Höga kusten bron. Ledssen för suddig bild, var lite svårt att sticka ut kameran genom fönstret och ta en bild medan vi körde...



Då vi var påväg neråt så mötte vi en massa delar till vindkraftverk. Det var ju inte precis de små delarna om man säger så.



Väl framme i Oslo stannade vi vid ett köpcenter för att föra över pengar. Jag kände mig äcklig (att åka bil i typ 100 mil gör en inte precis fräsch) så jag och Maya stannade i djuraffären istället för att springa runt i de 70 butiker som fanns. Det är inte det största köpcentret jag varit i, men det dög ;) Hur som helst så hade butiken ursöta små ulliga kaniner som man ville stoppa ner i kameraväskan och ta med hem (inget att rekomendera, har inte testat...), men det gjorde vi inte. Djuraffären hade även stora äckliga håriga spindlar. Hemska var de och jag och Maya kunde inte sluta titta på dem xD

Psst... Mamma läste genom inlägget och kommenterade stavfelen. Hahaha. Man kan ju undra hur jag fick mitt betyg i Svenska A och B ;) Hur som helst ska felen vara rättade nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...