torsdag 2 juli 2009

Stadsfesten

Sitter just nu vid mitt skrivbord och ska blogga. Dock så är det lite svårt för min sköldpadda Villgott kräver sjukt mycket uppmärksamhet. Tror han försöker leka.

Hade det supertrevligt igår. For som sagt till Stadsfesten med Simon och Malin. Men då jag och Simon skulle möta Malin så var även Cissi och Poro där. Det var en trevlig överraskning. Sen så sprang vi runt runt i både tivoliområdet och festivalområdet. Det blev lite vinster inne på tivoliområdet och annat elände på festivalomnrådet. Men musiken från öltälten var då bra :)
DÅ jag, Simon och Malin blev less så drog vi hem till Malin och spelade kort och pratade. Vi blev kvar där till typ 3 innan jag ch Simon drog oss hem.
Håller på att föra över bilder från igår till datorn. Kommer upp snart ;)

1 kommentar:

  1. Gud så mysigt med en sköldpadda =)
    När jag var liten ville jag så gärna ha en!
    kram.

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...