måndag 6 juli 2009

Stan

Blev tyvärr inte så mycket stan idag. Dels för att jag och Malin var där igår dels för att jag ska dit igen med min farmor på onsdag och dels för att jag bara ville till Gina för att kolla på rean. Och det måste jag säga var en tråkig rea. Det var nästan inget intressant som var nedsatt (jag gick igenom allt och fann två saker värda att prova). Hoppas du har bättre tur än mig om du är och letar i röran inne på Gina. Men tvivla inte, jag köpte något. Blev en (enligt etiketten) marinblå blazer, men i mina ögon var det en marinblå kavaj i modell kortare med tre kvarts ärm, men det är säkert samma sak. Priset var inte så farligt, den hade kostat 399 kr men jag betalade 199,50 kr. Turligt nog hade jag ett par presentkort hemma som jag fått antingen i present eller bara fått. Så jag klarade mig undan från att betala den själv.

Då har ni fått reda på min otroligt värda tur intill stan.

1 kommentar:

  1. Jag håller med, verkligen tråkig rea. Dom hade ju inte ett enda par m59 brallor till nedsatt pris !

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...