måndag 17 augusti 2009

Bokläsning

Idag har det verkligen inte hänt så mycket. Har städat lite grann, tränat i typ 1 timma på Wii:et, skaffat Facebook... Ja, jag gav efter till slut. Men det var bara för spelens skull. Simon uppskattade tydligen inte spelet jag spelade. Oh well. Om du som bloggläsare vill kan du ju alltid adda mig på Facebook. Christina Pettersson heter jag och om det finns flera stycken med det namnet (xD) så är det den som har användar bilden som jag har här som är den rätta.

Imorgon blir det att rensa ordentigt inne hos våra degus. Får se var jag ska he de som rackarna medans jag städar. Vill ju inte ha dem lösa i lägenheten heller. Och om jag ids träna lite grann innan jag drar in till stan. Yes, en liten shoppingtur står på mitt schema.

Nu är det dags för bäddning utav sängen och krypa under täcket och läsa. Och tro nu inte att jag läser världens roman eller liknande, utan det är den lite halvt intelligenslösa Underworld Rise of the Lycans som står på tur.

Sov gott

1 kommentar:

  1. SV: Tack, jag hoppas att jag vinner nåt av prispaketen, det var så coola grejer :D

    Jag addar dig nu :D

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...