fredag 28 augusti 2009

Filmmys


Ikväll blir det filmmys med familjen tror jag. Antingen blir det Inglorious bastards, Män som hatar kvinnor eller något annat trevligt.
Hade det varit finare väder hade jag dragit med Simon intill stan och kollat runt lite gann. Är så himla fint här om kvällarna. Men ikvall så regnar det. Inte så trevligt att vara ute då helt enkelt.
Imorgon under dagen så händer det lite mer än idag. Då ska jag och Simon till CC Vest och kolla runt lite grann. Nog för att det är mest min slagsbutiker, men det gör inget för mig ;)
Nu ska jag kolla på TV. Vi hörs ;)

2 kommentarer:

  1. Åh, Inglorious Basterds vill jag se!!

    SvaraRadera
  2. Svar till Ida: Det ville jag med. Men det var biokvalité och texten var på ryska och ibörjan pratade de franska = Smon förstår inget. Men vi ska prova igen senare idag (A)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...