onsdag 12 augusti 2009

God morgon

Jag vet, min kreativitet över inläggsrubriker är inte så bra. Men de tär ju en bra morgon (A)

Just nu så har vi tvär pausat filmen jag och älsklingen ser på. Nu på morgonen blev det Borat. Den är ju väldigt pinsam och väcker minnen till liv då man var och såg den på bio med familjen. Inte kul...

Idag ska jag som sagt in till stan för att köpa ett kontantkort till min nya mobil och skorna som jag pratade om igår (Dr Martens-kopiorna från H&M). Och det blir nog de i mörkrosa färg. Förvånad? Inte? Förstod nästan det ;)

Vad ska du göra idag?

3 kommentarer:

  1. jag kräver en bild på skorna serru ;)

    SvaraRadera
  2. Svar till Lisa j: Bild kommer upp så fort jag fått hem dem ;) Hittade ingen bild på hemsidan och sen så hade jag ju inte med mig kameran till stan igår >.<

    SvaraRadera
  3. Jag var oxå med och såg Borat på bio! Hör jag till familjen? XD

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...