onsdag 19 augusti 2009

God morgon


Känner mig aningens trött och sliten idag även fast jag gick och lade mig tidigt igår. Oh well. Jag börjar då inte skolan idag, så så farligt har jag ju det inte. Om man bortser från det här jag-har-inget-jobb-biten. Annars är det ju alldeles underbart. Men jag har varit riktigt effektiv på jobb-biten idag, har redan hunnit söka två jobb och jag har inte ens klivit ut ur sängen .

Idag så ska jag rensa ur buren hos våra degus (det gick inte bra igår, en av degusarna försökte hänga sig typ..) och sen ska jag hoppa in i duschen och fara ner till stan och lämna in mitt CV i en skoaffär. Och medans jag ändå är nere på stan ska jag passa på att gå runt lite grann. Men jag vill vara där tidigare än igår i hopp om mindre folk där. De flesta bör väl ändå vara på skolan/jobbet nu?

Nu är det dags för frukost. Är sugen på äggröra, men det blir bara en yoghurt.

2 kommentarer:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...