fredag 21 augusti 2009

God morgon...

... bloggen. Jag är sjukt trött och bara allmänt less. Har varit vaken sen strax efter åtta imose, men det känns verkligen som om jag kunde ha behövt en extra timma eller två till sömn.
Men bara för att jag är trött betyder inte det att jag inte försöker göra det bästa av tiden. Har faktiskt sökt två jobb redan och senare idag ska jag ju pallra mig in till stan för att lämna mitt CV i två till butiker. Tycker att de tär lite obehagligt att lämna CV i butiker som inte ens söker arbetare, så därför lämnar jag bara CVt i butiker som faktiskt vill ha nytt folk.

Sen så hade jag fått typ hela 5 kommentarer inatt/morse som bara var reklam för dess egen blogg eller bli-medlem-genom-min-länk-kommentarer. Och jag är ledssen, men inga reklamkommentarer eller bli-medlem-här-kommentarer kommer inte att godkännas (eller anonyma kommentarer utan namn i själva kommentaren). Jag ser ingen mening med det....

Nu ska jag kliva ur sängen och faktiskt försöka att vakna...

2 kommentarer:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...