måndag 31 augusti 2009

God natt

Nu är det dags att gå och lägga mig. Ska ju trts allt upp tidigt imorgon. Men som sagt, lite extra pengar har ingen dött av + att det känns härligt att göra något vettigt undet dagarna.

Får se hur jag gör med min arbetsintervju på torsdag. Mamma tycker att jag ska satsa på det som känns säkrast (dagiset). Men samtidigt, dagis-vikariatet fick jag ju endast för att de behövde mer folk i veckan pga sjukdom + att min mamma jobbar i en av teamen (avdelningarna). Medans arbetsintervjun lyckades jag ju få helt på egen hand. Men jag ska försöka fixa så allt går ihop.

Hur som haver är det jobb imorgon. Börjar halv nio, men jag ska ta en buss dit vid kvart i åtta.
Får se m jag bloggar imorgon innan jag far. Eller om jag är för trött för det. God natt.

2 kommentarer:

  1. Se till å verkligen jobba hårt i veckan, då är ju chansen större att du antingen får hoppa in som vikarie oftare, eller kanske t.o.m få jobb :)

    SvaraRadera
  2. svar till Thelema: Jo. De var då väldigt nöjda med oss igår och det var tydligen tal om att få vikariat en månad eller längre xD Men det är ju klart att jag hoppas på att få jobb där. För det är trots allt det jag är ute efter xD

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...