lördag 8 augusti 2009

God natt...

Nu är det nog dags för mig att säga god natt. Tog lite bilder idag från våran lilla utflykt. Var vi hamnade får ni veta imorgon ;) Så god natt på er!

Update: Två av mina grannar har fest, den ena grannen är tyst och allt som hörs är personer som pratar och den andra grannen verkar ha balkongdörren vidöppen och spelar hög musik + tjejer som skränar. En annan granne i en av de andra byggnaderna har redan varit ute på sin balkong och skrikit att de ska skruva ner. Men det verkar lysa inne hos dem, så det verkar inte bara vara jag som för en rättså sömnlös natt. Äh, vem försöker jag lura, jag kommer somna fort (A)
Btw, grannen som bara pratar är sjukt lik han som spelar Laurent i Twilight. Då vet ni det ;)

1 kommentar:

  1. varför inte gådig och danska skiten ur alla så kanske dom somnar? ;)

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...