söndag 23 augusti 2009

Holmenkollen

God morgon bloggen. Nu har jag vaknat. Eller ok, för en timma sen. Men ändå. Såg att bildinläggen km upp när de skulle det. Perfekt. Får ta och göra något sådant om jag ska bort någon gång ^^
Idag har mamma typ nackspärra. Så hon tycker att Jörgen ska ta med oss barn till Holmenkollen och sen till ett till ställe och fika. Låter riktigt trevligt tycker jag. Sen att det är lite höst i vädret idag, så lär det bli perfekt att ha med sig kameran upp till Holmenkollen.
Nu ska jag ta och göra mig klar. Harfler bilder från igår som kommer upp senare idag/kväll. Tar sådan tid att redigera dem...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...