fredag 14 augusti 2009

Kallt

Det är sjukt kallt även fast solen skiner. Vilket inte gör något, förutom att jag blir lite förvirrad. Hade tänkt att ha leggings, men det är det för kallt för och alla mina jeans var på tvätt, så nu får jag vänta på att något par ska torka. Sen så ska jg och Maya fara ut och gåra något. Hennes sommarlov är snart över (de börjar skolan på måndag...), så hon måste ju få göra något mer kul än att kolla på TV hela dagen ;)

Sen så krånglar min laddare till datorn. Den är glapp och började ryka för ett tag sen, så jag drog ut hela laddaren och lade den åt sidan.
Om min uppdatering blir sämst idag så vet ni varför (glapp laddare och sämst batteri på datorn).

Annars idag har jag för mig att mamma sa att mormor kommer förbi. Men jag är inte säker. Sen så har jag även för mig att jag blir barnvakt ikväll också. Men det kan även det bara vara något jag fick för mig.

Ha en trevlig dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...