torsdag 20 augusti 2009

Klant

Jag, mamma, Jörgen och Maya for iväg till en annan hamn än den vid Aker brygge + att det var ett finare bostadsområde där. Jag vet var jag ska bo när jag blir stor.
Hur som haver så hade jag med mig kameran idag. För den här gången skulle jag minsann ta en sjujäkla massa kort. Så när vi äntligen var framme och jag startade kameran så gick det inte att ta kort. Så jag försöker igen och ser då att minneskort ikonen blinkar. Och var minneskortet i? Nej det vr det inte. Det var inte bara en svordom som kom ut ur min mun. Dock så tog jag lite bilder med mobilkameran. Men som sagt, jag måste lösa överföringsproblemet.

Skreiver mer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...