måndag 17 augusti 2009

MTV Breakfast Club

Sitter i sängen ch ser på MTV Breakfast Club. Riktigt mysigt med lite blandad musik.
Jag ska snart bädda ihop sängen och plocka fram vårat Wii. Känner mig riktigt spelsugen faktiskt. Sen att det är sjukt kul är ju en annan grej.

Sen så kollade jag efter lite jobb idag. Har inte gått igenom alla, men de flesta måste man (tyvärr vara utbildad för eller vara villig att resa runt i Norge. Och nja, det är jag inte precis sugen på. Men som vanligt söker jag på alla jag kan söka på. Så tro inte att jag latar mig (för det gör jag verkligen inte).

Aja, nu ska jag gå och pocka ihop lite saker här.
Var beredd på en rättså blogglösdag. Annars får du ju hemskt gärna kolla in arivet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...