måndag 10 augusti 2009

Nordby shoppingcenter


Det var här vi hamnade för shopping. Och om det fanns butiker. Men jag och mamma kom även fram till att det är här svenska white-trash handlar. För vissa (extremt väldigt många) klädde sig på ett väldigt speciellt sätt.


Maya så fort kameran åker fram...


Dagens lunch: Friscoburgare inne på Max. Mums


Till och med Maya åt upp hela sin barnbox. Det har hänt en gång. Nu.


Det hängde lite snygga mobiler runt om i hela köpcentret. Sen visade det sig att New Yorker inte ens hade öppet, och oj som jag längtade dit efter att jag såg skyltfönstret...


Maya fick en ballong för att hon ätit upp all maten. Konstiga mutor fungerar uppenbarligen.

En random bro i Norge (ja, jag tog bilden genom att sticka ut kameran genom fönstret. Därav att det är så snett.)


Vi for förbi en av mammas gamla kompisar som hade värdlens sötaste lilla hunvalp. En elva veckors springer spaniel vid namnet Troy. Den var faktiskt namngett efter min farmor och farfar döda hund Stoy.
Och nu till den stora frågan; Köpte jag någon i köpcentret eller alls överhuvudtaget idag? Nej det gjorde jag inte.





4 kommentarer:

  1. Aaaw vad jag saknar då Doris var i den där storleken! Även om det där är "fel" Springer Spaniel..

    SvaraRadera
  2. jaa, fast jag vill ju komma in på så många att jag får studiebidrag så att jag slipper gå hos arbetsförmedlingen ;P

    SvaraRadera
  3. Jag var på Nordby köpcenter för en vecka sen. Köpte ett linne och en vas. Så stort att man inte hann med att kolla överallt. =P

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...