måndag 24 augusti 2009

Stan och tillbaka

Idag är en sådan dag då man känner att man hunnit med mycket.Imorse följde jag med Maya till skolan. Vi lekte och sprang hela vägen upp till skolan. Det var riktigt trevligt. Men jag kan då lova att jag var inte riktigt vaken. Sen så gick jag hem igen och duschade. Efter det har det helt ärligt inte hänt så mycket. Vid tolv-tiden tog jag bussen in till stan för att köpa födelsdagspresent till tjejn som har kalas ikväll. Blev lite hårsnoddar och hårklämmor. Alla sex-åriga tjejer gillar väl sånt? Okej, kanske inte alla. Men de som har prinsess-tema på sitt kalas gillar nog sånt:)

Sen när jag skulle med bussen hem igen så höll jag på att missa den. Men busschauffören var snäll och stannade :)

Nu är jag hur som haver hemma och ska snart ut igen. Ska hämta Maya vid tre, så det är lika bra att börja göra sig klar redan nu. Det är alltid något som kommer ivägen.
Foto: Jag
Bilden får inte användas utan min tillåtelse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...