torsdag 13 augusti 2009

Torsdag

Shiet, redan torsdag?! Var helt sker på att det var tisdag eller onsdag. Oh well.
Idag kommer jag att sitta barnvakt till Maya. Mamma jobbar på för fullt med att öppna upp ett nytt dagis och Jörgen for till Sverige idag för att fixa med lite saker bland annat hämta Simons cykel (och Monopolet tycker jag...).
Eftersom att det är sjukt trist väder och jag känner mig bara allmänt ofräsch så ska jag nog inte hitta på något speciellt idag utan det blir nog något imorgon. Mest troligen promenera in till stan, gå förbi slottet och mata några ankor (ska tydligen finnas en damm där?). Jag tror nog att Maya kan tycka att det är kul, även om hon ogillar att gå ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen och snart är det mat ;) Sen så måste jag nog skicka ut en massa sms med mitt nya telefonnummer. Är som trevligt om vännerna där hemma får det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...