måndag 24 augusti 2009

Trött...

Fick ett mejl av Fuji där jag fick ett presentkort på en Fotobok. Klart att man tackar och tar emot. Dock så blev det ingen till mig, men det var bara mina bilder i den. Det får bli en present till mina farföräldrar. De gilar mina bilder, så det är klart att det ska få en bk med dem i då? Oh well. Jag är sjukt trött och har ont i ögonen. Är nog snart dags att sova, även om klockan bara är kvart över nio. Ska följa Maya till hennes skola imorgon. Hoppas hon inte tjafsar på under morgonen. För då blir det ett helvete här hemma.

Nu ska jag ta och bädda och krypa ner under täcket. God natt på dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...