fredag 25 september 2009

Godnatt

Nä nu tänkte jag få mig lite sömn. Imorgon ska jag följa med min mamma på stan. Hon behöver lite nya kläder, så då kan ju jag passa på att kolla in vad som finns tills jag får lön även fast jag ska spara det mesta *harkel*.

Ikväll så har jag spårat med Jenna och Simon på Skype. Mina raringar. Saknar er. Sen så tycker jag att mina andra vänner kan skaffa det med ;) Och en mickrofon såklart.

Nä nu är det dags för tandborstning och avsminkning. Glöm inte att kolla in min andra blogg (Christinas foton), där kommer jag lägga upp minst 1 bild i timmen under (iallafall) lördagen med start 00:01. Så det får du inte missa. Som Alex Schulman skulle ha skrivit: Nu blir det en fotofest utan dess like.

1 kommentar:

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...