tisdag 8 september 2009

Oh well

Slutade prata för en stund sedan med en av de bättre personerna från skolan (Angelika, känn dig träffad!). Vi bestämde att när jag kommer upp och hälsar på i Skellefteå så ska vi gå och äta på Subway. För det hände ju inte bara en gång om man säger så. Hoppas bara att jag hinner få ihop lite extra pengar innan dess, annars så löser det sig. Men som sagt, peppad är jag på att träffa henne. Så om ni ska hinna träffa mig då jag kommer upp igen får ni nog ta och vara snabba med att höra av er, det verkar som om jag är extremt saknad (med det är ömsesidigt med de flesta, jag lovar).

Snart ska jag hämta Maya från fritids. Eller snart och snart, innan halv fem iallafall. Sen så ska Simon laga mat idag. Det blir min favorit, kyckling, ris med en soyasås. Mums. Jag vet en som kommer att äta ihjäl sig (A).

Har bara fått positiv response på den andra bloggen (Förutom Jenna, men hon är ju aldrig nöjd ;) ). Tack så hemskt mycket. Det var ju av den anledning jag startade den bloggen, för att ni lättare skulle hitta mina bilder och jag skulle ha ett enkomt ställe att lägga upp 'bättre' bilder på.

Nu ska jag leta reda på ett par sockar och börja gå. Vet ju hur lång tid hon tar på sig tt bli klar. Maya, inte jag. Jag är snabb som vinden.

1 kommentar:

  1. Det kallas konstruktiv kritik! Du vet att jag tycker om dina bilder och vill ju att du ska utvecklas!

    Då du kommer tillbaka hit så kommer jag kidnappa dig!

    SvaraRadera

2023 sista fest

 Vi har kommit till 2023s sista fest.  Det var en mulen dag. Var lite orolig att vi inte skulle njuta våran utsikt när det skulle bli ett n...